Johanna

Fredag! :D

Publicerad 2012-04-27 22:30:00 i Allmänt

Jag är ny med att blogga, så min design är kass och jag är inte så aktiv... men men. Det går frammåt :)
Jag får helt enkelt fråga någon om lite tipps.
Jag var med bästaste Evangeline idag! Vi hade det mysigt, pratade och fikade. Bara så sjönt och naturligt att vara med henne! Vi kan verkligen dela och berätta allt för varandra!
Nu är jag hemma och är trött, men så himla taggad just nu! Känns sjukt att det bara är några månader kvar nu. Sju väckor kvar av skolavslutningen nu.
Tänk att säga hejdå till klassen! Det kommer kännas så overkligt. Som att uppleva skolavslutningen i nian igen!
Det var hämskt!
Men idag e det ju fredag, så jag ska njuta av rästen av denna kväll och mysa med familjen i TV-soffan :)
Kram!

Kommentarer

Postat av: Evangeline Lind

Publicerad 2012-05-02 21:49:07

JA! Jag älskar dig också, gullet <3 <3 <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela