Johanna

Dag 2 New York

Publicerad 2012-09-04 00:08:46 i I USA

Ledsen om jag är lite seg på att lägga upp bilder och skriva vad som händer, men jag har inte riktigt haft tid och ork att göra det. Men nu ska jag skriva lite och lägga upp lite bilder från dag 2 i New York.
 
Vi fick se det nya worldtradecenter tornen som håller på att byggas. Det här var Worldtrade Center nr.1, som kommer att vare den högsta byggnaden.  
Sedan såg vi också Worldtrade Center nr.4.
 
De hade en bild på hur det kommer att se ut när alla tornen är färdigbugg
da.

Härfick vi ta bild med tjuren, och jag står och klappar den så fint!
 
 
Här är Manhattan på kvällen i solnedgången.

Det jag shoppade under dagen.
 
Vi åkte till Soho, där vi shoppade. Vi kunde ha gått till China Town, men vi hittade allt vi vi behövde på en gata i Soho, så vi gick aldrig dit. Vi hade det superbra ändå, och vi köpte en massa saker!

Kommentarer

Postat av: Amanda Jac

Publicerad 2012-09-04 04:16:33

Verkar som att ni gjorde exakt samma tripp som vi, i en lite större buss bara. ;)
Fina bilder! :)

Svar: Jag tror att alla gör samma :) Tack!
usajohanny.blogg.se

Postat av: Amanda Jac

Publicerad 2012-09-05 05:53:35

Jo men vi var bara 10 pers så tänkte att det kanske skulle vara lite annorlunda. Men ni verkar ha gjort allt vi gjorde och i precis samma ordning ;)
<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela