Johanna

Washington DC

Publicerad 2013-05-07 05:45:00 i I USA

 
Hej! Jag vet att jag är jätte dålig på att skriva! Ledsen för det!
Men jag hade tänkt lägga upp lite bilder från Washington DC resan som jag gjorde med min skola!
 
 
Här satt vi utanför Hard Rock Cafe och väntade på att få bord, första dagen i DC! 
 
Jag och min vän Kelli framför "The Washington Monument". 
 
 
World war 2 memorial 
 
Jag och Kelli framför Lincoln memorial!
 
Lincoln statyn!
 
Vietnam memorial
 
Korean war memorial!
 
Detta är en enorm kyrkogård "the Arlington National Cemetery" 
 
The Capitol!
 
Det var en massa protester utan för the Capitol, om homosexuella.
 
På insidan av "The Capitol"!
 
Det var där uppe som Lincoln blev sjuten natten som han dog, i Frod's Theater.
 
Vi gick på zoo också!
 
Jag köpte en Washingtin keps och tröja!
 Kelli, Washbosrd (en super skön kille vi träffade som vi kallar Washboard) och jag sista natten då vi hade en dans!
 
Jag och min ena rumskompis från Montana!
 
Det var en super kul resa som jag kommer att komma ihåg länge! Jag hade det jätte roligt och träffade en massa bra människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela