Johanna

Shopping day

Publicerad 2012-09-16 03:37:03 i I USA

Idag har vi varit och shoppat! Vi åkte till Grand Forks, som ligger ca. en timme här ifrån. Jag hade en del saker som jag verkligen behövde köpa, och några saker som inte var lika nödvändiga men bra att ha. Jag älskar shoppingen I USA, den är super!!!
Jag har föresten fixat en mobil som jag kan använda nu, så skicka inga meddelanden till min gamla, utan be om mitt nya nummer så kan ni sms:a eller ringa. 
I morgon blir det kyrkan och sedan plugg. Ska även försöka skypa med några där hemma.
Näst nästa vecka är det Homecoming. Det kommer att vara teman varje dag. Första dagen ska men fejka en skada, andra och tredje kommer jag inte ihåg, men på antingen torsdagen eller fredagen skulle man ha skolans färger, blå och vit. Sedan tror jag att det var Homcoming dance på fredag kväll. Det blir nog kul. Man behöver inte klä upp sig till dansen, så jag behövde inte tänka på att köpa något fint till det. 
Här är en dålig bild på sakerna jag köpte idag.
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-09-19 11:38:04

What! Hade du inga kläder med dig dit?

Svar: Jo, men jag behövde mer. Jag skulle aldrig klara mig med bara de kläderna jag tog med. Och det är så kallt på vissa dagar.
usajohanny.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela