Johanna

Shopping, hanging out and frozen yogurt!

Publicerad 2013-05-19 07:28:32 i I USA

Idag så åkte jag med min kompis Morgan från skolan till Grand Forks för att shoppa och spendera tid tillsammans. Vi tänkte att vi skulle få en manikyr eller pedikyr, men jag kom på att jag ska spela gitarr till en körlåt som vi ska sjunga när alla Seniors tar studenten, och det är super svårt att spela med långa naglar. Dessutom så hade båda på oss tajta byxor så vi kunde inte få den pedikyren med massage som vi ville ha så vi struntade i det. Jag köpte två nya iphone skal till min nya iphone. Min gamla dog så jag har nu en ny, iphone 5. Jag köpte också en rosa camoflash tröja! I stort sätt alla här har någonting i camoflash och det är väldigt populärt här, och jag ville köpa något i camoflash som ett minne. Jag köpte en mysig tröja, och ett par sol glasögon till min solglasögon samling. Efter det gick vi till Cherry Berry där de har super god frozen yogurt, med alla möjliga saker man kan lägga på. Jag valde lite olika smaker med choklad i, och hade frukt, chocolate chips och cookie dough bitar på. Det var super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela