Johanna

MANHATTAN

Publicerad 2012-08-30 05:22:00 i I USA

Kl 6.30 gick jag upp efter en natt med väldigt dålig sömn. Idag skulle vi åka till Manhattan på en guidad tur med buss, och sedan kl ett fick vi själva ströva runt på gatorna i grupper och shoppa. Jag köpte en New York keps, en skön t-tröja, ett halsband och en ny liten kabinväska. Vi gick till det bästa cupcakes stället och jag köpte en chokladcupcake med vaniljtopping som var utsökt! Vi gick i lite olika butiker, som t.ex Forever 21. Jag hade en jätte kul dag, och nu är jag alldeles slut! Upptäckte oxå att jag antagligen glömde sladden till kameran, så att jag inte kan föra över några bilder. Så tills jag kanske kan köpa en ny eller få den skickad så blir det bara iPhone bilder. I morgon blir det Chinatown! Converse, Victoria’s Secrets och mer Forever 21 kommer det antagligen att bli! Men nu ska jag såva (om det går).

Kommentarer

Postat av: Kusse Sara

Publicerad 2012-08-30 11:04:24

Hoppas du köper massa saker till mig också ;) haha. Hoppas du har det jääääääääätte bra där borta! Hälsa alla från mig :D puss <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela