Johanna

Mot New York och vidareee....

Publicerad 2012-08-27 22:53:33 i Innan USA

Så, NU har jag packat klart! Äntligen!!!
Har spenderat dagen med att leta efter en väska till handbagage och umgåtts med min fina familj och världen s bästa vän!
Jag är jätte taggad men helt sjukt nervös. Ska jag vara ärlig så är jag förvånad över att jag inte har brutit ihop ännu!
Kl 7.30 i morgon ska jag vara på flygplatsen, och när det är dags att säga hejdå till mamma, pappa, Lucas och Linn så kommer det nog massa tårar.
För de som inte redan vet så kommer jag att åka med en massa andra utbytesstudenter till New York och där stannar vi i tre dagar. Vi kommer att gå guidade turer och shoppa. Sen drar jag vidare till Minnesota och min värdfamilj!
Mitt bagage är packat till max och jag kommer nog att dö lite under tyngden av handbagaget efter shoppingen i New York, men jag klarar det nog!
Jag är trött, men tvivlar på att jag kommer kunna somna så snabbt. Oavsett så borde jag gå och lägga mig!
Kommer nog att blogga mer sen i New York!
God natt!

Kommentarer

Postat av: Lena Ryberg-Ericsson

Publicerad 2012-08-28 08:30:31

Ha en härlig resa!
Kramar
Ryberg-Ericssons

Postat av: Mami

Publicerad 2012-08-28 12:00:28

No, no hubo lágrimas. Las dejamos para cuando tu vuelvas. Es mejor, no te parece? Ahora tienes que pasarlo bien desde el primer minuto de tu viaje (osea desde Arlanda) hasta que vuelvas.Un beso

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela