Johanna

Värdfamilj!!!

Publicerad 2012-08-08 17:38:07 i Innan USA

Jag har fått min världfamilj!!!
 
Jag fick den under tiden jag var i Karibien, så jag är lite sen med att skriva den, men bättre sent än aldrig!
 
Jag ska åka till Minnesota, och bo utanför en liten stad som heter Karlstad. Det var tydligen så att många från Skandinavien kom dit för många år sedan, och många har svenskt eller norskt blod, men verkar inte veta så mycket om sverige.
Familjen består av en mamma, pappa, fyra syskon, fyra katter och en hamster! De verkar jätte trevliga och snälla! De gillar att jaga, fiska, åka båt och kampa. Min värdpappa är hel svensk, och min värdmamma är både svensk och norsk. Men de vet inte så mycket om Sverige och kan inte prata svenska.
Det är bara två av syskonen som bor hemma och det är två tjejer på 13 och 16 år :) 
Mamman jobbar som lärare på en kristen skola som de två tjejerna går i, och pappan är brandman. 
Jag ska gå i en skola som heter Tri-County School. Men jag kommer inte att gå tillsammans med mina värdssyskon. 
Nu måste jag tänka på vad som ska packsa! Det har nästan samma väder som Sverige, så det borde inte bli så svårt :)
 
Jag är så sjukt taggad!!! Det känns som att det kommer att bli jätte bra, och familjen verkar verkligen jätte bra!!!
 
Det är lite så här jag känner just nu: 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela