Johanna

Det alla har väntat på...

Publicerad 2012-09-04 01:46:51 i I USA

Och nu, de alla har väntat på...
Jag har ju kommit fram till min värdfamilj och allt. Det var ganska jobbigt första dagen med hemlängtan, och jag var så trött. Men sen den dagen så har jag inte känt ett dyft av den där hemlängtan. och kommer förhoppningsvis inte känna den på ett tag, eller alls. Jag mår toppen och min familj är jättegullig! Vi försöker prata på om allt möjligt och lära känna varandra mer. Det blir bara bättre för varge dag. Idag åkte jag fyrhjuling i skogen med min värdpappa, och han visade mig deras "jaktskjul" eller vad det nu kallas, där de sitter och skjuter djuren ifrån en liten "låda" upphöjd från marken. Vägen var jätte guppig men det var kul.
Igår åkte jag, Jenna och Laura på en Drive in Movie och såg Ice Age 4. Det var super coolt, eftersom att jag aldrig har varit på en sådan förut. Vi har tagit det ganska lugnt och inte gjort så jätte mycket. Men i morgon börjar skolan och då blir det andra bullar! Hoppas bara inte att det blir så mycket läxor och sådant. Men jag är ganska spänd och exalterad inför skolan.

 

(Till vänster) Jag och Martin kl 3 på morgonen på bussen på väg till flygplatsen för att åka vidare til våra familjer. 



(Till vänster) Infarten till gåredn som jag borpå. Det är egentligen bara garaget och "shoppen" som man ser. (Till höger) Och så har vi min skola som jag ska gå på. 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela