Johanna

Friday's always the best day!

Publicerad 2012-09-15 06:28:11 i I USA

Jag har det bra här borta i Amerika! Idag var skoldagen ganska chill, och jag fick bara två läxor under helgen och jag gjorde klart den ena under skoltid. Jag har haft fullt upp hela dagarna, med antingen läxor eller så har jag passat på att umgås med min värdfamilj. Jag har verkligen massor med läxor i skolan. Matten och Engelskan visade sig vara lite för svår och det blev helt enkelt för mycket, så jag bytte. Nu går jag i Algebra 2, istället för  Trigonometry, och English 10 istället för College Prep 12. Jag valde en bra dag att byta ämnen igår för de håller på att titta på The Hunger Games och åt pizza under Engleska lektionen, för att fria att alla klarade ett test förra terminen. 
Idag efter skolan så åket jag med några vänner från skolan till Thief River Falls, för att bowla, gå på bio och sedan äta något på Mac Danalds om vi var hungriga. Jag hade en jätte bra kväll. Jag gav änen några personer från skolan Djungelvrål, och det var så kul att se hur de reagerade. En del tyckte factiskt om det.
Jag har också blivit lite sådär förälskad i katterna här. De är helt bedårande! 
Hemlängtan kan komma lite ibland, men inte så ofta, och jag trivs verkligen med min värdfamilj! Det känns factiskt som att jag har kännt dom jätte länge. 
Jag funderar också på att prova på att spela vollyball.
Men nu är jag trött efter en lång dag, och sak sova! 
 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela