Johanna

Snabb uppdatering

Publicerad 2013-01-22 00:21:57 i I USA

 
Hej! Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera. Jag har inte så mycket tid och så är jag glömmer jag bara hela tiden. 
Det har ändå inte hänt så väldigt mycket förutom att det har varit thanksgiving, julafton och nyår.
På Thanksgiving så åkte vi till några släcktingar till min vfamilj. Vi åt kalkon så klart och en massa andra saker. Det var trevligt och kul att träffa några av deras släcktingar. 
Vi firade jul tre gånger med först Sams sida av familjen, sen Dianes sida av familjen och sen hade vi ett eget firande med bara familjen hemma. Det var inte så jätte jobbigt med hemlängtan, och jag hade det super mysig med min vfamilj.
På nyår var det lite jobbigare. Jag var ganska uttråkad och vi firade inte så mycket. 
Dan efter nyår så åkte jag, Jenna, Andrea och Luke till Grand Forks för att shoppa och sedan gick vi på bio och såg The Hobit. 
Det var ett kort lov och vi började skolan redan den 2:a january. Det var ganska skönt att börja skolan igen för då får jag mer att göra och har inte så mycket tid att tänka på allt där hemma. 
Förra hälgen spänderade jag i Heretage (mina vsystrars skola), eftersom att de hade en basketboll turné i deras skola. 
Igår så hade jag, mina två vsystrar och en kompis en bra dag, då vi kollade på film, pratade, spelade Wii spelet Just Dance, åt pizza och bara chillade. 
Annars så har inte inte hänt så mycket. 
Jag är hade tänkt börja på "track" när det startar i vår, för att kunna träna och få bättre kondition. 
Jag fick lite godis skickat hemifrån också! Det gjorde mig lycklig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela