Johanna

Goodbye, but not forever

Publicerad 2012-08-19 14:40:00 i Innan USA

Hejsvejs! I torsdags hade jag en hejdåträff med Ida, Denise och Mina! Vi hade det jätte kul och mysigt, med fajitas till middag, och sedan chips, godis och goda drinkar. ÅH FY VAD JAG KOMMER SAKNA DOM!
Vi satte oss ute på bryggan i filtar och tog med os godiset. Vi pratade en massa om allt möjligt och bara mös!
Nästa dag var det dax att säga hejdå till varandra. Speciellt till Ida, eftersom att vi nu vet säkert inte kommer hinna träffa henne innan hon åker, och sen ses vi inte på tio månader!
Denise ser lite bedrövad ut.
Men jag har fortfarande nio dagar kvart innan det är min tur att ge mig av! Tills dess hoppas jag på att få se mer av de här två!
 
Och efter att ha spenderat en helt unerbar tid med de allra bästa, känns det så tom här dom går. Det känns plöttsligt lite fel att lämna det här när det är så bra. Men nu ska jag tagga, fixa packlista, packa och köpa de sista presenterna till värdfamiljen!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela