Johanna

ST. Martin, Karibien

Publicerad 2012-08-08 15:28:00 i Allmänt

Hallå där!!!
Jag kom nyligen hem från en underbar semester i ST. Martin, Karibien med min familj. Jag har seglat i en väcka på en katamaran, och baraaaaa chillat! Sedan spenderade jag en väcka på ett fett lyxigt hotell. Jag har shoppat lite, men mest solat och badat. Jag firade även min föddelsedag där, och jag hade en jätte bra dag! 

Här kommer lite bilder från när vi seglade. Vi bode tillsammans med sex andra personer på båten, varav två utav dom var värdar på båten som tog hand om oss, lagade maten, bestämde vad vi skulle göra, styrde båten och allt sånt. 

Vi åkte till en annan ön ockxå, som heter St. Barth, den ön hade tydligen varit svensk en gång i tiden.

 Kaktusss! 

Jag har massor med bilder, men tänkte lägga upp lite fler senare :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela